۱۳۸۸ مهر ۳, جمعه

تولدی دیگر

امروز که از بلاگفا دل آزرده شده بودم به پیشنهاد یکی از دوستان که فرموده بود می بایست بلاگفا را تحریم کرد به بلاگر آمدم.در بلاگفا به دلیل نامعلوم وبلاگم را مسدود کردند!تازه حال و روز روزنامه نویسان گرامی و آزاد اندیش را درک می کنم.هنگامی که توسط این حکومت مستبد و خودکامه روزنامه ای توقیف می شد و چراغ عمرش خاموش می گشت عمق فاجعه را درک نمی کردم می فهمیدم که چه فاجعه ای رخ داده و یکی از سربازان جبهه رهایی ایران از یوغ استبداد به خاک و خون غلطیده اما راستش درک نمی کردم حس نمی کردم که چه غم بزرگی بر دل انسان می نشیند.اما امروز به لطف!سانسورچی های بلاگفا و عمله ظلم و استبداد این معنی را با تمام وجودم درک می کنم.
من در بلاگفا و حتی بلاگر چندین وبلاگ داشتم که هر یک را به موضوعی اختصاص داده بودم.با توجه به اینکه به ادبیات و شعر و تاریخ و سیاست علاقه دارم در هر کدام به فراخور دانش و تواناییم فعال بودم.اما پس از انتخابات(شما بخوانید انتصابات) دهمین دوره ریاست جمهوری ایران و مشاهده سخافت و بی شرمی عریان حکومت مستبد و خونخوار رجاله ها در تمامی وبلاگ هایم به این موضوع پرداختم که متاسفانه قدیمی ترین آنها را به تیغ سانسور بر خاک افکندند.اما این آغاز پایان رزیم خونخوار آخوندیست.این تلاش مذبوحانه ثمری ندارد و فرزندان خردمند و برومند ایران زمین زنگ  شمارش معکوس را برای این مستبدان به صدا درآورده اند و به دمیدن صبح چیزی نمانده.برای مقابله با سانسور بلاگفا مجدداً وبلاگی با همان نام و سیاق در بلاگفا تشکیل دادم.خوشبختانه بک آپ نیز داشتم اما پند دوست گرانمایه را آویز گوش کردم و به بلاگر آمدم  باشد که در این  مکان شاهد سانسور نباشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر